Ensamhet

Då har  man varit hemma från Leeds i lite mer än en vecka... (känns som betydligt mer faktiskt) och första veckan på jobbet är avklarat. Det har varit en spännande vecka en vecka med mycket att göra, ett antal sena kvällar också för den delen. Men de är lugnt, har inte haft tråkigt i alla fall så.

Men nu sitter jag här i Annas bäddsoffa efter min efterlängtade sovmorgon och funderar över dagen. Nu är de alltså dags att flytta in i Karins lägenhet där jag ska bo de närmaste två månaderna... Helt själv!

Senaste tre månaderna har jag haft Manne i ett rum typ tre meter bort och inte spänderat mer än min sovande tid själv och nu den senaste veckan har jag spänderat min tid på jobbet eller hemma hos Anna med henne i hennes säng en meter bort. Hur fan ska de här gå.

Vi får väll se jag kanske flyttar tillbaka till Annas soffa imorgon om de blir för jobbigt :P

Kommentarer
Postat av: Felix

är du hemma???!!

I Sverige alltså

2011-04-18 @ 20:40:22
URL: http://wsjvifolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0